EXTRA, EXTRA PROIEKTUAREN BUKAERA:
-Ahozkoa egin eta gero klase guztiak gure akatzak(fedback-ak) esan dizkigute eta guk hurrengo ahozkorako esan dizkiguten gauzak kontutan hartuko ditugu eta hauek dira: gauzak hondo ikasi ditugu, naturaltazunez eta argi hitz egin, dugu baina nire atalean barre egin dut.

-Proiektu honi esker ikasi egin dut horaindik ahurrera ahozkoak seriotasunez hartzen eta hobeago prestatzen.

-Nire uztez proiektu honen parterik zailena talde guztiaren antolakuntza izan da baina baita ere klasean ahotzaren bolumena zaintzea.

-Hurrengo proiekturako gustatuko zitzaidan gure antolakuntza lanaren partez hobeagoa eta atolatutagoa egotea, gero falta den lana obeto egin ahal izateko eta bakoitzak bere lana ondo prestatzea.

-Arro nago gure proiektuaren amaieraz.Nire uztez oso ondo antolatu dugulako eta egin behar zen guztia bete dugulako.

-Ahozkoak hobeto prestatzea eta ikastea.

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak